ångest.

Varför skulle jag sitta uppe med min babe så länge igår? Jag ångar mig nått så fruktansvärt idag. Pappa hade rätt när han bad mig vid halv 1 att gå och lägga mig, det va ju fakiskt skola idag med. Men vad hjälpte det?
Inget alls.

Han verkade inte förstå att jag ville fortsätta leka med min nya "leksak" ett tag till, som jag även gorde. Men han fick nog rätt till slut ändå.
För nu sitter jag här och har sovit 5 timmar i natt och känner att det är väldigt lockande att krypa ner under täcket igen och låtsas som att mobil alarmet aldrig ringde. Men jag antar att jag bara har mig själv att skylla. Snoozen (stavning?) fick vara aktiv ett tag ialla fall men nu har jag lyckats ta mig upp.

Dock så hittar jag inte mina nycklar, och dum som jag är har jag låst in extra nyckeln i skåpet så där kommer jag inte in. Hoppas att jag hittar dom så jag slipper be vaktmästaren att knippsa upp låset.

/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0