FUCK YOU

Precis som jag sa fortsatte dåliga dag!
Är så jävla upprörd och arg och ledsen som man kan vara. Trodde att det här med projektarbetet skulle vara roligt men hur kul är det när lärarana bara ratar alla idéer man har? Skulle inte projektet vara ett fritt arbete?
Verkar inte så. Blir så arg. Lärarna ska ju hjälpa oss inte hindra oss.

Förklaring:Fick tillbaka frågeforluläret det var tänkt att jag skulle dela ut imorgon från min lärare (ja, de ska tydligen granska allt vi gör) och det dög inte. I stället gav hon mig en bok som beskrev hur det skulle se ut. Problemet var bara att det enda exemplet som fanns inte ens på snudden liknar det som jag ska göra. Så jag frågar helt enkelt hur jag ska göra. I ställer blir hon sur och svarar ingenting. Jävla menskärring som låter allt gå ut över mig när det är andra som har tjatat.

Kan då berätta att jag tog mitt pick och pack och gick därifrån. Tog sedan bussen hem. Jävla skitskola.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0