klagarn?

U bara klagar och klagar, visst jag förstår henne men ibland får man bita i de sura äpplet.
Det var precis vad jag fick göra i morse. Skönt med sovmorgon och börja vid 10.15, det är bara det att jag måste gå från stale ner till kvistrum för att hoppa på bussen vilket tar en halvtimme(!). Och vad tror ni inte börjar hände då?
Jo självklart börjar detta förbannade regn att komma. När jag gick hemmifrån var det inget regn så jag tänkte att jag kunde hoppa regn jackan, men icke sa nicke. Regnet kom all ocht jag blev blöt. Ska jag vända tänkte jag och sjukanmäla mig? Men jag bet i de sura äpplet och gick vidare.

Så nu sitter jag här och skriver i skolan. En timme kvar tills matten börjar sedan blir de snabbt hem för att sedan åka in till kära torp och förhoppningsvis återvända hem med en bärbar dator!

/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0