STIEG LARSSON

Jag brukar inte vara ett sådant stort fan utav deckare/thriller böcker.
Men Stieg Larsson's böcker är tamejfan bäst! Det finns ingen annan man som skriver lika spännande som honom. Han är som den manliga guden när det gäller att skriva böcker.
Läste bara för en liten stund sen ut den andra boken i hans Millenium-serie, "Flickan som lekte med elden" och det är helt sjukt så... Nää, det går inte beskriva med ord hur bra dom är. Det är som att läsa Twilight typ. Och nu, är jag har skrivit klart det här inlägget) ska jag börja läsa den tredje och sista boken.

Och om 1 vecka och 3 dagar kommer den andra boken ut på bio och den kan man inte missa,
så jag har redan bokat biljetter! Längtar som bara den!

Måste läsa nu sista timmen innan träningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0